پیام خود را بنویسید

اخبار شهرستان گالیکش : جلسه گروه مدیریت شهرستان گالیکش برگزار شد.

 | تاریخ ارسال: 1399/11/2 | 
جلسه گروه مدیریت  با حضور دکتر رحیم زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، مسئولین واحد های ستادی و جانشین مراکز خدمات جامع سلامت گالیکش یک و دو برگزار گردید.
در ابتدای  جلسه دکتر رحیم زاده ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه, از عملکرد تیم شهرستان در مقابله با ویروس کرونا رضایت خود را اعلام نمودند.
در ادامه جلسه پیگیری مصوبات جلسه قبل مورد بررسی قرار گرفت و جانشین هر دو مرکز از عملکرد خود در طرح شهید سلیمانی گزارش ارائه نمودند.







 

دفعات مشاهده: 1637 بار   |   دفعات چاپ: 537 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر




ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 7457 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 2365 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 22425101 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 91005 بازدید